GRÅ BAKGRUND OCH COOL MODELL

"Dygnet har inte nog med timmar" eller hur är det man brukar säga? "Livet kom emellan" är väl en annan? "!nternet har legat nere.." Yeah right!! Vi kan väl skita i undanförklaringen till tystnaden här på bloggen? Tack : )
 
Jag sitter just nu och förebereder ett inlägg från Maria och Marcus bröllop som jag gjorde i somras, kommer snart! Så länge bjuder jag på några bilder på min coolaste modell, som fick ställa upp när jag ville testa de grå plattorna på vår terrass som bakgrund. Han tycker det är lagom kul så om jag inte minns helt fel så var där någon muta inblandad.. Men söt är han och fint blir det, både i färg och svart vitt. Ja med grå barkgrund alltså. Men det var ju ingen nyhet direkt : )
 
Vi ses snart igen!
 
I have no excuse for my long absence here on the blog, so let's skip it  : ) I'm right now preparing a post with pictures from Maria and Marcus's wedding that i shot this summer. Coming soon! Untill then, here is a selection of pictures of my coolest model and the grey flooring on our terrace. Stay tuned!
 

Kommentarer
Postat av: mormor

mina älsklingar!!! Gud vad du är duktig Fia och gud vad du är söt Malcolm! Jag längtar refter er!

2012-10-07 @ 11:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0