Lotta & Joakim

Trots att det regnade slutade de aldrig att le. Sen var de ju så himla fina också! Och sann kärlek och glädje är inte svårt att fotografera :) Lotta och Joakim gifte sig i Vikens kyrka och porträtten tog vi inne på Sofiero efteråt. Jag var dock inte själv utan hade en assistent med mig. Nej, jag har inte fått överslag, det var min duktiga svåger Ola :) Han plåtade också lite, bar grejor, stöttade, peppade, höll paraplyet över mig utanför kyrkan och var allmänt trevligt sällskap. Tusen tack Ola! (några av bilderna från kyrkan är dina). Och tack Lotta och Joakim för att jag fick vara med och dokumentera delar av er stora dag!
                        


Kommentarer
Postat av: kari

så många helt fantastiska bilder! Och ändå hittar man några favoriter bland alla vinnare, det är så bra jobbat Fia (och Ola). Jag är impad!

Många pussar och kramar

Kari

2011-09-22 @ 21:13:17
Postat av: Jojo

Jag håller med! Så många härliga bilder! Bilden på brudbuketten är så fin!

2011-09-23 @ 12:01:47
URL: http://jojokansjalv.blogspot.com
Postat av: Ewa & Stefan

Härliga fina mysiga och fantastiska foto. Brudbuketten på stolen,,, underbar.... svartvita bilden på Joakim och Lotta framför den lilla fiaten,,,, kan inte bli bättre....så fina.. och ringarna,,,, ja jättebra jobbat Proffsigt !!

2011-09-23 @ 17:31:09
Postat av: Fia

Tack tack va snälla ni är! Som sagt inte svårt att plåta detta fina, glada par :) Kul att höra vilka som är era favoriter. tack igen.

2011-09-23 @ 18:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0