prao

För några helger sen fick jag följa med snälla och duktiga Lisa Wikstrand på en bröllopsfotografering i Malmö. Jag assisterade så gott jag kunde men jag fick också med mig en en hel del bra tips och tankar. Trevligt också att hänga med en "kollega", som iofs är på en helt annan nivå än mig! Kolla in hennes superfina bilder på hemsidan här och hennes blogg här. Tack Lisa för att jag fick hänga med och få en inblick i en riktigt bröllopsfotografs vardag! Jag hade så klart kameran med mig, höll mig i bakgrunden men lyckades ändå få fina några bilder.

A
few weeks ago I joined very talented Lisa Wikstrand for a wedding shoot in Malmö. I learned a lot and also got some nice pictures of the wedding couple eventhough
staying in the background.














Kommentarer
Postat av: Lisa Wikstrand

Superfint Fia! Det var jätteroligt att ha dig med.. :)

Kram!

2011-03-14 @ 13:11:03
URL: http://lisawikstrand.com/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0