mer bonasera

Har nu suttit ett bra tag med bilderna från sambons restaurang, Bonasera Bonasera. Skönt att inte ha någon direkt deadline, jobbet med hemsidan är inte igång än. Att redigera matbilder var inte lätt, man kan dra i de där reglagen hur mycket som helst och dividera med sig själv om det ser gott ut eller inte, svårt att veta när man ska sluta. Men jag får nog säga att jag är nöjd nu (även om färgerna ter sig lite annorlunda här på bloggen...suck...) Jag gillar såna här fotograferingar, när man ska försöka fånga en känsla och skapa en helhetsbild.
Some of the pictures from Bonasera you can see here. The greatest learning from this shoot is that it's not easy editing food... But finally i think i'm satisfied :)






Kommentarer
Postat av: Kerstin

Fia, grattis till dom fina bilderna! Du är ju hur duktig som helst!

Fredrik, grattis till fina bilder,ja,jag utgår ifrån att du också tycker dom är fina. Grattis till duktig flickvän!

2011-03-02 @ 21:49:44
Postat av: Ewa & Stefan

Jätte jätte fina bilder, du är duktig Fia !! Nu får jag nog ringa och beställa bord, man blir ju hungrig när man ser så mycket god mat och fina viner !! Kram Ewa & Stefan

2011-03-05 @ 14:54:06
Postat av: Kari

Mums va fina bilder och så härligt gott allt ser ut, och det vet jag ju att det är också:)

2011-03-05 @ 17:38:32
Postat av: A-T

Fia,vet du hur imponerad jag är över dina bilder, och så stolt över dej Fredrik!! Kram

2011-03-08 @ 11:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0