vallmo?

Jag hittade några jättesöta blommor i blomsteraffären igår. De stod hela kvällen på bänken i köket och bad om att få bli fotograferade. Jag har märkt att jag har en hel drös bilder på diverse växter, grenar, vass och löv som jag tagit när jag egentligen skulle plåta nåt annat... Kanske ska göra något med dom nån gång? Jag samlar de i en mapp så länge så får de ligga där och gro! Någon som vet vad den här blomman heter? Jag skulle gissa på nån slags vallmo... men vad vet jag? Jo, jag vet att de är vackra :)
Yesterday I found these really pretty flowers in the flowershop and last night they just begged me to take their picture so i did. I have noticed that
I have a lot of pictures of flowers and leafs in my files from other shoots. I will make something of them one day...
Do you know the name of this beauty?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0