mara

Nu har Mara fått sina bilder. Alltid lika nervöst att leverera. Men hon var uppriktigt glad och nöjd, det värmer! Mara tog bilder hos en fotograf för 10 år sen och tänkte fortsätta göra det var tionde år. Blev lite avundsjuk att jag inte kommit på den idén. Jag har inte speciellt mycket bilder på mig själv, men det har väl sin naturliga förklaring, skomakarens barn har inga skor, eller hur är det man säger...? Hur som helst, här kommer mina favoriter från vår session i Ramlösa brunnspark.

M
ara got her pictures. Always a bit nervous to deliver, but i believe that she was happy with the result. Her decision to get pictures taken of
herself every ten years is great i think!



Kommentarer
Postat av: kari och morfar

Återigen mycket vackra bilder och vacker modell även denna gång!

2011-07-08 @ 13:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0