[bonasera]

På sikt ska mysiga restaurang Bonasera gör om sin hemsida och jag var där en lördag kväll och tog en massa härliga bilder som förhoppningsvis kommer att användas då. Tills jag är färdig får ni hålla till godo med några bilder som jag tagit med min Iphone. (Vet förresten någon vilken app jag tagit de med? Har tappat bort appen och hittar inte den igen... Det finns massor med polaroid appar men jag lyckas inte hitta just denna...)

I'm right now editing pictures that i took at restaurant Bonasera, hopefully they will be uesd in a future updated website.



Kommentarer
Postat av: Jojo

Fint! Ska bli kul att se de andra bilderna!

Jag tror att det kan vara appen ShakeltPhoto som du använt. Kram

2011-02-02 @ 20:49:06
Postat av: Rikard

Om du synkat iFånen med din dator borde den säkerhetskopierat alla program till en flik i iTunes som heter program, kolla där.



Peace!

2011-02-03 @ 09:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0