pappa och kari

När min fina pappa och vackra Kari var på besök tvingade jag dom att ställa upp på lite parbilder. Kallt, kul, vackert, roligt och för mig lärorikt! Jag försöker också hitta "min stil" i redigeringen, inte lätt... Jag är långt ifrån fullärd, men det får väl växa fram. Vad tycker ni, är de för kalla? För mycket kontrast? nåt annat? Behöver lite input för att komma vidare :) Ser också att de inte framträder här på bloggen som på min skärm.. måste kanske redigera de bilder som ska upp här på nåt annat sätt? Google, here i come!
Some pictures of my dad and his wife from a cold lovely day. We had a lot of fun! Any input on the editing is welcome, i need it to go forward :)









Kommentarer
Postat av: Jojo

Det är så fina bilder, på ett fint par!

2011-04-19 @ 20:16:39
URL: http://jojokansjalv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0