utställning

På torsdag och fredag är det utställning på jobbet. Jag kan tyvärr inte närvara men jag tänker så klart lämna in lite bilder. Främst för att jag tycker att det är ett bra initiativ och en kul grej. Många har hobbys i sina kammare och får nu en chans att visa det. Men också för att det förhoppningsvis är bra marknadsföring :) Jag önskar att jag kunde sett alla mina kollegors kreativa grejor men jag och sonen ska åka till Skottland och hälsa på min mamma. Förutom att ska bli mysigt så misstänker jag att det kommer bli en hel del bilder tagna på gården, keramikverkstan, keramiken, djuren, mamma, naturen, sonen och en massa annat. Jag har dessutom gett mig själv en utmaning som jag ska ta tag i när vi är där. Jag har märkt att jag VÄLDIGT ofta tar stående bilder, vilket är ganska fegt.. Det är lite mer utmaning i att komponera en bild i liggande format, i alla fall när man plåtar människor. Utmaning antagen!

I will place my contribution but i will not be there unfortunately... I would love to see all the creativeness of my collegues in the exhibition held at work. I will instead be going together with my son to Scotland, to visit mom/grandma. Once there i will get on with the challenge i gave myself, to shoot more in landcape orientation! And believe me, there will be sooo many shootable views/objects/moments/people just screaming to be photographed :) 
                                                 
                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0