möhippebilder klara

Här kommer resten av bilderna från Kristins möhippa. Ett riktigt kul uppdrag som jag inte ville skulle ta slut, det har varit en fröjd att jobba med de här bilderna. Det tog dock längre tid än jag trodde med efterarbetet eftersom det var så svårt att välja bort bilder, alla var superfina så jag kunde inte låta bli att redigera... Bra jobbat Kristin :)
Presenting the photos from the bridalshower. It took much longer to edit this job than i scheduled, but i just couldn't leave any pics behind.. A "well done" for the beautiful model is in it's place i think!



















Jag gillar polaroid formatet! Det är nåt magiskt med det fast att det inte är på riktigt, som på den gamla goda tiden. Den fyrkantiga bilden, proportionerna i ramen, färgerna, ja.. magiskt! Tycker att några av bilderna funkade rätt bra som polaroider så ni får se dom också (även om de är lite väl gula... får nog se till att skaffa mig en riktig polaroidkamera :)






Kommentarer
Postat av: Johanna

Superduperfina bilder på en skönhet! kramar

2011-06-29 @ 00:29:34
URL: http://aprillaprill.blogg.se/
Postat av: Jojo

Bilderna är helt fantastiskt fina och modellen likaså!

2011-06-29 @ 08:32:59
URL: http://jojokansjalv.blogspot.com
Postat av: Kerstin

oj oj oj Fia vad fina bilder! Du är såååå duktig på att fota! Det är inte bara modellen som gör en bild, utan en duktig fotograf blir det inte mycket av det.

2011-06-29 @ 09:52:46
Postat av: kari och morfar

Galet snygga bilder på en vacker blivande brud!

2011-07-02 @ 18:13:56
Postat av: Karin WP

Fia, du är grym!!!! Så fin komposition på bilderna och vackra färger... Kanon! Keep up the good work :)

Stora och varma

-karinkramar-

2011-07-05 @ 20:28:15
Postat av: Hanna

tack för fin kommentar på min sida. Har kollat igenom din blogg, första gången jag tittar in här. Bilderna här ovan föll mig verkligen i smaken. Bra jobbat!

2011-09-12 @ 09:21:16
URL: http://hannaagren.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0