[favoriten]

Även om jag nu tagit det till en annan nivå och bestämt mig för att fotografera andra än min son, så kommer han nog alltid att vara min favoritmodell. Han är dock inte alltid så pigg på det längre. Han bestämmer ju själv numera! Fast oftast kan jag locka honom till det, jag måste ju ha någon nära till hands att öva på. Jag lär fortfarande och det är jättekul, man blir verkligen aldrig full lärd i ämnet fotografi! När jag lärde mig redigering så stod man i mörkrummet.. så det är lite annorlunda nu! Jag har precis beställt en redigeringskurs här, som ska vara jätte bra. Ni får helt enkelt hänga med på min resa mot att bli en bättre fotograf här på bloggen.

My favourite model will always be my son, he is may main target for practising and developing within photography (when it suits him of course..)


Kommentarer
Postat av: Catrine

Jag förstår att han är din favorit modell... Han är fantastiskt söt. Kramar Catrine

2011-01-25 @ 21:19:26
Postat av: Sandra

Hej Fia,



Så spännande med ditt företag!!! Du gör helt rätt och satsar på det som du älskar att göra!! Och duktig som attan är du på att fotografera såklart! Jag är helt övertygad om att du kommer att lyckas och få framgång :)).



Behöver du en liten bebis att öva ditt fotograferande på så får du höra av dig.... ;). Vi får höras snart ändå och ta en fika eller ngt.



Ha det så bra så länge!

Jag kommer till att följa din blogg med spänning.



Kram sandra

2011-01-25 @ 22:20:13
Postat av: Sandra

Hej Fia,



Så spännande med ditt företag!!! Du gör helt rätt och satsar på det som du älskar att göra!! Och duktig som attan är du på att fotografera såklart! Jag är helt övertygad om att du kommer att lyckas och få framgång :)).



Behöver du en liten bebis att öva ditt fotograferande på så får du höra av dig.... ;). Vi får höras snart ändå och ta en fika eller ngt.



Ha det så bra så länge!

Jag kommer till att följa din blogg med spänning.



Kram sandra

2011-01-25 @ 22:20:14
Postat av: Anna

Oj vilken söt liten grabb! Fin i svartvitt oxå. :-)

2011-02-02 @ 12:31:37
Postat av: Jane

Du är så duktig hjärtat!

puss

2011-02-02 @ 19:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0